در کسب و کار ، هر جزئیات مهم است تا تجربه را از ابتدا تا انتها به یک تجربه لذت بخش تبدیل کنید و مصرف کنندگان را تا حد ممکن به نام تجاری خود وفادار نگه دارید. رنگ ها و شکل لوگوی شما می تواند مشتری بالقوه شما را جذاب یا کاملاً دفع کند. باورش سخت است؟ وقتی در مورد برخی از رنگ ها به شما گفته می شود ، به تصاویر خاصی فکر نمی کنید؟ اگر درباره محیط زیست ، گیاهان یا محصولات قابل تجزیه با شما صحبت کنیم ، آیا سایه های سبز ، قهوه ای یا حتی رنگ های طبیعی را تصور نمیکنید؟ اگر همین محصولات با نشان مشکی به شما ارائه شود ، آیا اعتماد به نفس خواهید داشت؟ انتخاب رنگ در بازاریابی ممکن است در نگاه اول پیش پا افتاده به نظر برسد ، اما انتخاب اشتباه می تواند ناراحتی زیادی ایجاد کند.

در این مقاله ، خواهیم دید که چگونه رنگ های یک آرم بر ناخودآگاه مصرف کنندگانتأثیر می گذارند. یک آرم موفق باید از کیفیت،ماندگاری و جذاب بودن برخوردار باشد.

از یک طرف ، مردم تمایل دارند تصاویر را قبل از متن متوجه شوند. بنابراین رنگ ها می توانند به سرعت به مصرف کننده کمک کنند تا ایده ای در مورد محصول ، کیفیت آن و همچنین قیمت آن بدست آورد. در مورد محصولات ارگانیک ، باید به راحتی آنها را از سایر محصولات متمایز کند.

به عبارت دیگر ، برای جذب مخاطب مورد نظر ، آرم چیزی فراتر از شناسایی است. باید از طریق اشکال و رنگ هایش ارزش ها و ماهیت اصلی شرکت را منتقل کند. همچنین باید از نظر تایپوگرافی و حتی رنگ با زمان تکامل یابد. برای نشان دادن این اصل ، به تکامل آرم کوکاکولا از سال 1886 تا امروز نگاه کنید.

آرم آمازون ، که رنگ های آن الهام بخش از سادگی و برقراری ارتباط است ، همچنین نمونه بارز آن است. با مشاهده پیکان روی آن ، می فهمیم که معنای آن فراتر از اشاره به چپ به راست است. این نه تنها مانند لبخند به نظر می رسد ، بلکه نشان می دهد رضایت مشتری در قلب ارزش های شرکت است ، بلکه حروف A و Z را به هم متصل می کند تا به طور ناخوشایند به مصرف کننده نشان دهد که "هر چیزی را پیدا می کنند" در آمازون. بنابراین اثبات این است که یک آرم موفق لوگویی است که خود گویای آن باشد!

مشکی در بازاریابی: نایک و شانل

آرم نایک ، ترکیبی از سیاه و سفید ، قدرت و ثبات را برمی انگیزد. شانل از رنگ سیاه برای انتقال تجمل ،ظرافت و شاید نشانه ای از رمز و راز استفاده می کند. اثبات می شود که این دقیقاً ویژگی هایی است که شانل نام تجاری خود را برای تجسم ایجاد کرده است.

خاکستری در بازاریابی: لکسوس و اپل

استفاده از لکسوس از رنگ خاکستری روشن ، ظرافت ، تعادل و ثبات را نشان می دهد. همچنین نشان دهنده بزرگی است . اگرچه آرم اپل رنگی است ، اما در مارک تجاری خود از یک سیب کاملاً خاکستری نیز استفاده می کند که در عین ابتکار و هیجان ، قابل تأمل است. این روش در پیشرفت محصولات آینده و امروز موثر است. و رهبری بی نظیری در فن آوری پیشرفته است.

سفید در بازاریابی: مترو و لگو

 

استفاده مترو از رنگ سفید دقیقا نشان دهنده مفهوم رنگ سفید است یعنی پاکی و سلامت ساندویچ شما که با مواد تازه و تمیز سرو شده است . مارک Lego’s به معنای واقعی کلمه نام شرکت را با رنگ سفید روی زمینه قرمز بیان می کند. این نشان دهنده سرگرمی و هیجان برای کودکان در بازی با محصولی است که فرصت های بی نهایت برای ساخت و ایجاد هر آنچه ذهن تصور می کند فراهم می کند.


rangoabzar نشان ,محصولات ,استفاده ,مصرف ,بازاریابی ,مورد ,نشان دهنده ,مصرف کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فوران دانلود uca1tion BLOGDANMAX دانلود فایل های کمیاب خرید اینترنتی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان mohajer